Субота, 18.05.2024, 20:56
Вчена радаВи увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

Положення про Вчену раду університету


1. Загальні положення
    1.1. Положення розроблене на основі Закону України «Про вищу освіту», затвердженого Указом Президента України 17.01.2002 р. №2984-ІІІ, та Статуту Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова (прийнятий конференцією трудового колективу від 29.08.2008 р.
1.2. Положення визначає основні завдання, функції, принципи формування та управління Вченої ради Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова (далі – Університет), а також взаємовідносини з іншими структурними підрозділами Університету.
1.3. Вчена рада – орган колегіального розгляду найважливіших питань діяльності Університету та реалізації державної політики в галузі освіти України згідно зі Статутом Університету.
1.4. Головою Вченої ради є ректор Університету Мороз Василь Максимович. Обов’язки голови Вченої ради покладаються на проректора Університету.
1.5. До складу Вченої ради університету входять за посадами: проректори, заступники ректора, декани, головний бухгалтер, керівники органів самоврядування, голови профспілок, вчений секретар - Гаврилюк Алла Олександрівна, завідувачі кафедр та виборні представники, які представляють науково-педагогічних працівників обираються серед професорів, докторів наук за квотою – 1 від 20.
1.6. Засідання Вченої ради вважається правомочним, якщо на ньому були присутні дві третини від загальної кількості членів Вченої ради.
Рішення приймаються, якщо за них проголосувало більше половини присутніх членів Вченої ради. Рішення Вченої ради вводяться в дію наказами та розпорядженнями ректора університету.
1.7. До компетенції Вченої ради університету належить:
– подання до вищого колегіального органу громадського самоврядування проекту Статуту, а також змін і доповнень до нього;
– ухвалення фінансових планів і звітів;
– подання пропозицій керівнику Університету щодо призначення та звільнення з посади директора бібліотеки, проректорів (заступників), директорів інститутів та головного бухгалтера;
– обрання на посаду шляхом таємного голосування завідувачів кафедр і професорів;
– ухвалення рішень з питань організації навчально-виховного процесу;
– ухвалення основних напрямів наукових досліджень;
– оцінка науково-педагогічної діяльності структурних підрозділів;
– прийняття рішення щодо кандидатур для присвоєння вчених звань професора, доцента, старшого наукового співробітника;
– прийняття рішень щодо кандидатур для обрання академіками та членами-кореспондентами НАН та НАМН України;
– визначення кандидатур на призначення іменних стипендій.
    1.8. Засідання Вченої ради є відкритими, крім випадків, установлених цим Положенням.
    1.9. На засідання можуть запрошуватися представники факультетів, працівники ректорату, представники громадських організацій, студентства, засобів масової інформації. Присутність осіб, стосовно яких розглядається питання щодо присвоєння вченого звання або обрання на посаду, є обов’язковою.
    1.10. Закриті засідання Вченої ради для розгляду окремо визначених питань можуть проводитися за рішенням Вченої ради.
   
2. Організація роботи Вченої ради та підготовка засідань
    2.1. Вчена рада реалізує свої функції шляхом проведення засідань. Засідання є чергові та позачергові. Засідання Вченої ради можуть бути урочистими.
    2.2. Чергові засідання Вченої ради проводяться щомісячно (крім липня) останнього четверга і розпочинаються о 13 годині. Якщо останній четвер місяця випадає на неробочий або святковий день, дата проведення чергового засідання визначається головою Вченої ради.
    2.3. Позачергові засідання Вченої ради проводяться для вирішення питань, визначених Статутом Університету. Дата, час і місце проведення позачергових засідань визначає голова Вченої ради.
    2.4. Інформацію про дату, час, місце проведення і порядок денний позачергових засідань секретаріат Вченої ради доводить персонально до кожного члена Вченої ради електронною поштою.
    2.5. Чергові засідання Вченої ради проводяться відповідно до календарного плану роботи Вченої ради, що затверджується на серпневому засіданні Вченої ради.
    2.6. Чергові засідання Вченої ради проводяться згідно з порядком денним, який формує секретаріат Вченої ради відповідно до календарного плану роботи Вченої ради, затвердженого на її серпневому засіданні.
    2.7. Порядок денний включає відповідні розділи:
    – кадрові питання
    – основні питання (у т.ч. наукові доповіді і повідомлення);
    – поточні питання.
    2.8. Порядок денний чергового засідання доводиться секретаріатом Вченої ради персонально до кожного члена ради електронною поштою не пізніше ніж за 5 днів до засідання. Про зміни до порядку денного засідання інформує головуючий при відкритті засідання.
 
3. Проведення засідань Вченої ради
    3.1. Перед відкриттям кожного засідання Вченої ради усі члени Вченої ради зобов’язані зареєструватися власноручним підписом.
    3.2. Підставою для відсутності члена Вченої ради на засіданні можуть бути такі причини: виконання ним доручення Вченої ради, відрядження, тимчасова непрацездатність, визначені законодавством України про працю відпустки, а також інші поважні обставини.
    3.3. Засідання Вченої ради відкриває, веде та закриває головуючий – голова Вченої ради (ректор Університету). У разі його відсутності – проректор університету, уповноважений головою Вченої ради.
    3.4. Головуючий на засіданні Вченої ради:
    – дотримується положень Статуту Університету та цього Положення і вживає заходів щодо їх дотримання усіма присутніми на засіданні;
    – повідомляє про результати реєстрації членів Вченої ради та про кількість членів Вченої ради, відсутніх на засіданні з поважних причин;
    – відкриває, веде та закриває засідання;
    – надає слово для доповіді (співдоповіді), запитань, виступу, оголошує наступного промовця;
    – при необхідності вживає заходів для підтримки порядку на засіданні Вченої ради;
    – організовує розгляд питань відповідно до цього Положення;
    – оголошує результати голосування та прийняте рішення;
    – здійснює інші повноваження відповідно до положень.
    3.5. Головуючий на засіданні Вченої ради має право:
    – вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання;
    – об’єднувати обговорення кількох пов’язаних між собою питань порядку денного;
    – підсумовувати обговорення питань;
    – ставити уточнюючі запитання промовцю на засіданні;
    – зачитувати або доручати першому проректорові (іншим проректорам) озвучувати письмові пропозиції та інші документи щодо обговорюваного питання;
    – здійснювати інші повноваження з метою ефективного проведення засідання.
    3.6. Процедура обговорення питань на засіданні Вченої ради включає:
    – доповідь члена Вченої ради з питання, що обговорюється, запитання доповідачеві та відповіді на них;
    – співдоповідь голови (представника) профільної Постійної комісії Вченої ради, якщо це випливає з характеру обговорюваного питання; запитання співдоповідачеві та відповіді на них;
    – виступи членів Вченої ради;
    – виступи запрошених, якщо це передбачено процесом попередньої підготовки питання.
   
 
Пропозиції членів Вченої ради щодо редакції текстів проектів документів, висловлені під час обговорення і які приймаються Вченою радою, документуються працівниками секретаріату Вченої ради і враховуються в остаточній редакції тексту документу.
    3.7. Орієнтовна тривалість обговорення питання визначається в порядку денному, регламент для доповіді та співдоповіді, а також для виступів членів ради в обговоренні питання уточнюється на засіданні і затверджується відкритим голосуванням.
    3.8. Рішення Вченої ради приймаються відкритим або таємним голосуванням у порядку, визначеному цим Регламентом.
    3.9. Відкрите голосування здійснюється підняттям руки.
    3.10. Після закінчення кожного голосування його результати оголошуються головуючим на засіданні Вченої ради.
    3.11. Таємне голосування здійснюється шляхом подачі бюлетеня.
    3.12. Якщо спосіб голосування не визначений законом або Статутом Університету, Вчена рада приймає процедурне рішення щодо визначення виду і способу голосування.
    3.13. Контроль за проведенням таємного голосування здійснює лічильна комісія, яка обирається з членів Вченої ради відкритим голосуванням.
    3.14. Голова лічильної комісії доповідає про результати таємного голосування, які заносяться до протоколу. Протокол підписується всіма членами комісії і затверджується після оголошення результатів Вченою радою шляхом відкритого голосування.
    3.15. Рішеннями Вченої ради є ухвали, резолюції, звернення, заяви, а також процедурні та інші рішення, що заносяться до протоколу засідань Вченої ради.
    3.16. Протокол засідання Вченої ради підписується головою (головуючим) та секретарем Вченої ради.
    3.17. Рішення Вченої ради, прийняті в установленому порядку, вводяться в дію наказами ректора. Накази ректора, якими вводяться в дію рішення Вченої ради, доводяться персонально до кожного члена Вченої ради.
    3.19. Протоколи засідань Вченої ради з відповідними матеріалами зберігаються у секретаріаті Вченої ради впродовж 4 років, після чого у встановленому порядку передаються до архіву Університету. Згідно з номенклатурою, протоколи засідань Вченої ради підлягають постійному зберіганню в архіві Університету.
    3.20. Регламент Вченої ради Університету затверджується на засіданні Вченої ради. Зміни до Положення вносяться за ініціативою голови Вченої ради, секретаріату.

    Зміни до Положення затверджуються рішенням Вченої ради.

 

Категорія: Мої статті | Додав: RadaVNMU (14.12.2013)
Переглядів: 1295
Календар

Форма входу

Пошук

Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz